Hjælp

Løs et problem / FAQ
Hvis dit problem ikke bliver behandlet nedenfor, bedes du KONTAKTE OS.


Q. Hvordan kan jeg gendanne en mistet eller glemt adgangskode?
A. Send dig selv en nulstilling af adgangskoden via e-mail.

  • På loginsiden skal du vælge linket Glemt adgangskode? eller klikke her.

  • Indtast den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, og klik på [Send]-knappen.

  • Tjek din indbakke. Hvis e-mailen ikke kommer frem, skal du huske at tjekke din uønsket post eller spamfilter.

  • Klik på nulstillingslinket i e-mailen.

  • Vælg en ny adgangskode.


Q. Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
A. Du kan ændre din adgangskode når som helst.

  • Når du er logget ind, gå til Min konto.

  • Vælg Konto > Adgangskode i menuen til venstre.

  • Indtast din nuværende adgangskode.

  • Vælg en ny adgangskode.

  • Gem dine ændringer ved at klikke på [Skift adgangskode].


Q. Hvorfor modtager jeg ikke nogen e-mails?
A. Hvis du ikke modtager forventede e-mails fra siden, skal du tjekke følgende:

  • Tjek din mappe til uønsket post eller spamfilter for manglende e-mails.

  • Sørg for, at din e-mailopbevaring/størrelseskvota ikke er opbrugt.

  • Tjek at din e-mailadresse i kontoindstillingerne er indtastet korrekt.

  • Gennemgå dine notifikationsindstillinger for at sikre, at notifikationer ikke er deaktiveret.

  • Kontroller, at din e-mailklient, f.eks. Outlook, ikke er i “offline”-tilstand.

  • Hvis du bruger en POP3-forbindelse til at hente e-mails, skal du sikre, at e-mails ikke er blevet downloadet til en anden computer.

    Hvis du stadig ikke modtager vores e-mails, bedes du kontakte os.


Q. Hvordan ændrer jeg den e-mailadresse, der er knyttet til min konto?
A. Du kan ændre din e-mailadresse ved at redigere dine kontooplysninger i Min konto.


Q. Hvorfor får jeg en advarsel om, at mit valgte brugernavn er ugyldigt?
A. Hver bruger skal vælge et brugernavn til sin konto. Brugernavnet må kun indeholde bogstaver, tal, understregningstegn og bindestreger. Vi anbefaler at erstatte alle mellemrum med enten en understregning eller en bindestreg.

  • Forkert: MY Username

  • Korrekt: MY-Username

  • Korrekt: MY_Username

Eller: Brugernavnet er allerede i brug.

Brugernavne er unikke. To brugere kan ikke have samme brugernavn. Hvis du får en besked under registreringen om, at brugernavnet allerede er i brug, skal du vælge et andet brugernavn.


Q. Hvorfor står der, at min e-mailadresse allerede er i brug?
A. Hvis du får en besked om, at din e-mailadresse allerede er i brug, når du opretter en konto, betyder det, at du allerede tidligere har oprettet en konto hos os. Hvis du ikke kan huske dine loginoplysninger, skal du indtaste din e-mailadresse i formularen til glemt adgangskode, så kan du nulstille din adgangskode og logge ind på din konto.